Politika integrovaného systému managementu
podle norem ČSN EN ISO 9001:2016 a ČSN EN ISO 14001:2016 a ČSN ISO 45001:2018
Management společnosti EASY Technologies s.r.o. si uvědomuje, že jen trvalé uspokojování potřeb zákazníků službami na vysoké profesionální a odborné úrovni je základem úspěchu v soutěži s konkurencí a rozhodujícím faktorem pro dosažení trvalé prosperity firmy. Ochranu životního prostředí považuje nejen za část svých podnikatelských aktivit, ale také za otázku postoje k základním obecným hodnotám. Veškeré činnosti společnosti chce řídit tak, aby nebyly ohrožovány zdraví a bezpečnost zaměstnanců společnosti ani dalších osob.
Tyto postoje umožňují vedení společnosti EASY Technologies s.r.o. stanovit následující politiku integrovaného systému managementu (IMS), ve které se zavazuje:
- Neustále zlepšovat management kvality a managementu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
- Zajistit zdroje potřebné pro udržování a zlepšování ISŘ.
- Zajistit povědomí všech zaměstnanců ohledně obsahu, smyslu, důležitosti a závaznosti Politiky společnosti, seznamovat zaměstnance s vyhlášenými cíli společnosti na další období, kdy každý zaměstnanec zná odpovědnosti a pravomoci při plnění cílů a zabezpečení funkčnosti IMS.
- Seznamovat zaměstnance se záměry a změnami v činnostech, které mohou ovlivnit bezpečnost práce a trvale posilovat a komunikovat úlohu efektivního managementu BOZP a dosahování shody s požadavky na systém managementu BOZP mezi všemi zaměstnanci. Zajistit zaměstnancům přístup k jasným a relevantním informacím o systému managementu BOZP.
- Standardně udržovat na všech svých pracovištích pořádek a zajistit bezpečné a zdravé pracovní prostředí pro zaměstnance včetně bezpečných činností. Dbát na prevenci vzniku pracovních úrazů a poškozování zdraví zaměstnanců.
- Sledovat a naplňovat platná ustanovení všech právních předpisů, tj. zákonů, nařízení, vyhlášek, správních rozhodnutí a dalších požadavků orgánů státní správy, jakož i požadavků norem ČSN EN ISO 9001:2016, ČSN EN ISO 14001:2016 a ČSN 150 45001:2018 a jiných zainteresovaných stran v oblasti kvality poskytovaných služeb, ochrany životního a pracovního prostředí a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
- Využívat komplexní systém vzdělávání svých zaměstnanců k trvalému zvyšování jejich uvědomění a získávání potřebných znalostí v oblasti nových technologií, ochrany životního prostředí a otázkách bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární ochrany.
- Udržovat vysokou kvalitu poskytovaných služeb a tím naplňovat potřeby a očekávání zákazníků, předcházet vzniku závad v kvalitě používáním pouze ověřených a certifikovaných výrobků, nasazením kvalifikovaných pracovníků při realizaci zakázky, včetně výběru prověřených subdodavatelů a zajištěním pravidelných kontrol výrobního procesu. *Používat technologie, zařízení, nářadí a speciální mechanismy s ohledem na životní prostředí a na bezpečnost a ochranu zdraví při práci zaměstnanců.
- Předcházet preventivně znečišťování ovzduší, vody a půdy, usilovat o odstranění a eliminaci negativních vlivů svých činností na životní prostředí, zdraví zaměstnanců a obyvatel, aplikovat postupy pro omezování rizik, které pro jednotlivé pracovní činnosti zahrnují identifikaci ohrožení, stanovení rizik a jejich hodnocení s cílem jejich prevence, odstranění nebo minimalizace jejich působení, zaměřit se na neustálé zlepšování a na snížení rizik vzniku pracovních úrazů a jiných mimořádných událostí.
- Pravidelně monitorovat a vyhodnocovat své činnosti s ohledem na kvalitu poskytované služby a zdraví zaměstnanců.
- Přizpůsobovat opatření v oblasti kvality, ochrany životního prostředí a ochrany a zdraví zaměstnanců měnícím se skutečnostem, kontrolovat jejich účinnost a dodržování a dbát na zlepšování. Komunikovat a konzultovat se zaměstnanci a dalšími zainteresovanými stranami zásadní otázky zajištění kvality poskytovaných služeb, ochrany životního prostředí a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci.
- Konzultovat a zajistit spoluúčast na vydání toto politiky se zaměstnanci a zástupcem zaměstnanců v otázkách BOZP.
V Kladně dne 3.2.2020
Zdeněk Blažek
jednatel společnosti